نرخ سایت به روز است.مدت زمان پردازش و ارسال به ترتیب اولویت ثبت تحویل پست و کدرهگیری پیامک میشود نرخ سایت به روز است.مدت زمان پردازش و ارسال به ترتیب اولویت ثبت تحویل پست و کدرهگیری پیامک میشود
با اطمینان فقط اصل بخرید ... میدونستید گارانتی 18 ماهه ما شرایط تعویض هم داره ! با اطمینان فقط اصل بخرید ... میدونستید گارانتی 18 ماهه ما شرایط تعویض هم داره !

کتری دیجیتال تفالKO853840 SmartLight

Tefal SmartinLight Digital Kettle ‎KO853840

از {{model.count}}
5,595,000
3,445,000 تومان
39%
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
گارانتی
گارانتی را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
نکته مهم: دوست گرامی سفارشات بعد از پرداخت بین 2 الی 5 روز کاری تحویل پست میشود و کد رهگیری 24 رقمی برای کاربر پیامک خواهد شد( در پنل کاربری هم قابل مشاهده است) . و بعد از آن کاربر فقط باید از طریق سامانه رهگیری پستی و یا شماره 193 با پست پیگیری کند . بعد از دریافت کدرهگیری 24 رقمی معمولا بین 3 الی 12 روز یا بیشتر بسته ها به گیرنده تحویل داده میشن . این مورد بطور کامل از اختیارات فروشگاه خارج است و بستگی به شلوغی مراکز پستی دارد. ( لطفا اگر جای روابط خارج از قاعده دارد و قول تحویل زودتر به شما میدهد از همان جا خرید بفرمایید ممنون میشیم )
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

نقد و بررسی اجمالی کتری دیجیتال تفال KO853840 SmartLight

 کتری دیجیتال تفال KO853840 SmartLight با صفحه دیجیتال بدون درز برای نمایش دمای واقعی آب داخل کتری است. این محصول دارای  5 درجه حرارت مختلف (40 درجه سانتیگراد / 70 درجه سانتیگراد / 80 درجه سانتیگراد / 90 درجه سانتیگراد / 100 درجه سانتیگراد) با انتخاب بصری دمای الکترونیکی می باشد.

 سطح لمسی بیرونی کتری را برای استفاده بدون نگرانی و ایمنی بیشتر خنک نگه می دارد و عایق سرداست ، ایت کتری دارای  خاموش شدن خودکار است. به لطف تنظیم 100 درجه سانتی گراد که به راحتی در دسترس است، آب را با یک لمس بجوشانید از ویژگی های این مری گرم نگه دار است که تا 30 دقیقه آب را در دمای عالی نگه می دارد. 

 فضای داخلی از جنس فولاد ضد زنگ بدون درز است که تمیز کردن بی دردسر را تضمین می کند. کتری دارای پایه چرخشی 360 درجه می باشد کهدر جای خود محکم می ماند و به راحتی می توان آن را از هر زاویه ای برداشت و قرار داد. با باز شدن خودکار درب برای پر کردن بدون زحمت و تمیز کردن راحت کار را برای شما ساده تر کرده است .  کتری دیجیتال تفال ساختار دو جداره دارد و گرما را در داخل نگه می دارد و از خنک ماندن لایه بیرونی اطمینان می دهد. ظرفیت کتری 1.5  لیتر می باشد و ایده آل برای استفاده روزمره است.

مشخصات کلی
- وزن ۱.4 کیلوگرم
- ابعاد 20.5×16×27.6 سانتی متر
- رنگ مشکی
توان
3000 وات
نوع گرمایش
المنت حرارتی مخفی
ظرفیت
1.5 لیتر
جنس بدنه
پلاستیک استنلس استیل دولایه
جنس کف داخل کتری
استنلس استیل بدون درز
جنس فیلتر
پلاستیکی
نوع فیلتر
فیلتر ضد رسوب قابل تعویض
تنظیمات دما
دارد
چرخش 360 درجه
دارد
خاموش شدن خودکار
دارد
گرم نگهدار
دارد
قطع کن خودکار
دارد
طراحی ارگونومیک
دارد
بدنه عایق سرد
دارد
صفحه نمایش دیجیتال
دارد
محفظه برای جمع كردن سیم برق
دارد
سایر ویژگی ها
- ساخت دو جداره برای گرم نگه داشتن تا 30 دقیقه
- درب اتوماتیک لولایی برای پر کردن آسان
- تنظیم خاموش شدن خودکار برای سهولت استفاده
- انتخاب های 5 درجه حرارت کاملاً متناسب با نیازهای شما
- دارای فیلتر ضد رسوب قابل جابجایی برای تمیز نگه داشتن آب و کارکرد بیشتر کتری
- جوشاندن آب با یک لمس تنظیم 100 درجه سانتیگراد
شناسه کالا
123456789

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...